אפשר לומר כי אופן התנהלות חברות הביטוח בניהול תביעות סיעוד זוכה כיום למרבית הביקורת הציבורית. הבדיקות המשפילות שעוברים הקשישים, תחושת הזלזול וה"חפיפניקיות", דוחו"ת הערכה תפקודית שאינם משקפים את המציאות ועוד.

דומה כי הקשישים זועקים את נפשם אולם אין שומע.

כמי שניהלה תביעות אלה בדיוק מצידו השני של המתרס, כמייצגת חברות ביטוח, מכירה עו"ד כהן היטב את דרך פעולתן של חברות הביטוח בתביעות מעין אלה. עובדה זו תורמת רבות להצלחת ההליך המשפט בתביעת סיעוד.

בתביעות אלה חשוב מאוד לא לפעול לבד ולהיוועץ בעורך דין שכן פעמים רבות דחיית התביעה של חברת הביטוח הינה שרירותית, אינה תואמת את מצבו הרפואי והתפקודי של המבוטח ואינה עולה בקנה אחד עם הנחיות המפקח על הביטוח.

מהשטח: משפחתה של אישה סיעודית שנדחתה על ידי חברת הביטוח פנתה אל משרדנו. לאחר הגשת תביעה משפטית, גובש הסדר לפיו ישולמו לקשישה תגמולי ביטוח בשיעור 100%.

מקרה נוסף הוא שוב של אישה קשישה שחברת הביטוח החליטה שהיא לא סיעודית. לאחר התערבות משרדנו אושרה התביעה החל מיום בדיקתה. אלא שהתעקשותנו הובילה לתשלום רטרואקטיבי של שנה נוספת, שחברת הביטוח סרבה בתחילה לשלם.

לקביעת פגישת ייעוץ

    Open chat
    איך אפשר לעזור ?